Promocija = Emocija

blu-200

FERFER® 1. sejem trajnostnih promocijskih idej - Galerija

Za nami je prvi FERFER sejem trajnostnih promocijskih idej. Nekaj lepih spominov, ki  si jih lahko ogledate v galeriji na naši spletni strani.

ferfer 10.JPGferfer 53.JPGferfer 35.jpgferfer 18.JPGferfer 55.JPGferfer 28.JPGferfer 3.JPGferfer 31.JPGferfer 56.JPGferfer 34.JPGferfer 61.JPGferfer 19.JPGferfer 9.JPGferfer 16.JPGferfer 73.JPGferfer 54.JPGferfer 22.JPGferfer 21.JPGferfer 69.JPGferfer 38.JPGferfer 48.JPGferfer 12.JPGferfer 33.JPGferfer 65.JPGferfer 66.JPGferfer 68.JPGferfer 6.jpgferfer 1.JPGferfer 11.JPGferfer 15.JPGferfer 50.JPGferfer 36.JPGferfer 63.JPGferfer 29.JPGferfer 58.jpgferfer 51.JPGferfer 25.JPGferfer 30.JPGferfer 70.JPGferfer 64.JPGferfer 5.JPGferfer 23.JPGferfer 46.JPGferfer 2.JPGferfer 72.JPGferfer 59.JPGferfer 20.JPGferfer 32.JPGferfer 44.JPGferfer 47.JPGferfer 37.JPGferfer 14.JPGferfer 39.JPGferfer 8.JPGferfer 27.JPGferfer 24.JPGferfer 57.JPGferfer 7.JPGferfer 60.JPGferfer 43.JPGferfer 26.JPGferfer 67.JPGferfer 71.JPGferfer 52.JPGferfer 4.JPGferfer 17.JPGferfer 13.JPGferfer 45.JPGferfer 40.JPGferfer 42.JPGferfer 62.JPGferfer 41.JPGferfer 49.jpg

Če mislite, da ste edini, ki se soočate z izzivom kako povečati svojo prodajo, naj vas potolažimo, niste edini.

Poznati svoje stranke in vedeti po katerem ključu se odločajo za nakup je zelo pomembno pri vzpostavljanju uspešnega in trdnega medsebojnega sodelovanja.

Ljudje se za nakup nekega izdelka pogostokrat odločimo na podlagi lastnega čustvenega doživljanja.
Ko razvijate odnos s svojimi strankami je veliko priložnosti, ko lahko vplivate na njihova čustva.
Kakšen odnos boste z njimi vzpostavili je odvisno od tega, kakšno čustveno okolje boste ustvarili.

1. Najprej razmislite kakšno čustveno okolje želite ustvariti: radovednost, vznemirjenje, skrb.
2. Preverite to čustvo pri sebi.
3. Razmislite katere okoliščine bi tako čustvo povzročile pri vaših strankah.
4. Postavite stranki vprašanje, ki bo izzvalo pozitivno čustvo.
5. Bodite odkriti. Ko želite vzpostaviti čustveno situacijo navdušenja, morate to navdušenje čutiti sami.

Te korake lahko uporabite tudi, ko razmišljate o pravem promocijskem produktu za svoje stranke. Vprašajte se, katero promocijsko darilo bi jih navdušilo in spodbudilo k nakupu določenega prodajnega artikla. Bodite občutljivi za strankine potrebe. Vaša naloga je, da jim pričarate prijetno izkušnjo.

To je le eden od namigov, ki smo vam ga pripravili kot pomoč pri pospeševanju prodaje. V podjetju Axis Mundi, d.o.o. vemo s katerimi težavami se podjetja pri pospeševanju prodaje srečujete, zato čutimo odgovornost, da vam s svojimi dolgoletnimi izkušnjami, znanjem in idejami pri tem pomagamo. Imamo večletne izkušnje z različnimi podjetji v Sloveniji in smo specializirani za svetovanje različnim branžam. Pokličite nas na tel. št. 01 560 7644 ali pišite na info@axismundi.si in dogovorili se bomo za svetovalni sestanek. Naši prodajni svetovalci vam bodo z veseljem svetovali in pomagali izbrati pravo promocijsko darilo za vaše stranke.

 

Vir: http://www.accountabilitycoach.com/getting-clients-in-the-mood/

 

 

 

Zakaj promocijski izdelki privabljajo stranke

Promocijski izdelki so še vedno odličen način za pridobivanje novih strank. V obdobju, ko sodobna tehnologija zmanjšuje učinek mnogih načinov medijskega oglaševanja, promocijski izdelki postajajo vse bolj pomembni za doseganje novih strank.

Medtem ko sodobni oglaševalski kanali (kot so spletne strani, Facebook, Twitter, e-pošta, e-oglasi ... op. prevajalca) zmanjšujejo učinek masovnega televizijskega in tiskanega oglaševanja, ostajajo promocijski izdelki odlična priložnost za doseganje širše populacije.

Zakaj so promocijski izdelki še vedno učinkoviti
Trgovci se za pridobivanje novih strank vedno več poslužujejo promocijskih izdelkov, zaradi njihove uporabnosti. Televizija kot oglaševalski medij, je vse bolj ogrožena s porastom števila novih televizijskih kanalov, poleg tega gledalci oglase z lahkoto preskočimo. Pri promocijskem izdelku oglasa ne moremo preskočiti, saj je del njega in je viden pri vsaki uporabi izdelka.

Proizvodnja promocijskih izdelkov v porastu
Danes proizvodnja promocijskih izdelkov cveti, saj oglaševalcem nudi to, kar mnogi drugi načini oglaševanja ne, to je, vaše sporočilo zagotovo doseže želeno populacijo. Kljub številnim sporočilom, s katerimi zasipavamo svoje potencialne stranke, je oglaševanje s promocijskimi izdelki učinkovito, ker mnoga sporočila ponotranjimo. Da stranke neko sporočilo ponotranjijo, ga je treba večkrat ponoviti. Promocijski izdelek s svojim sporočilom je idealen način, da to dosežemo.

Ciljnost in merljivost
Z internetnim oglaševanjem enostavno dosežemo ciljno skupino in spremljamo učinek naše oglaševalske kampanje. Prav tako lahko to isto dosežemo s primernim promocijskim izdelkom. Na primer, na promocijski izdelek natisnemo unikatno promocijsko kodo, ki nam nato pomaga izračunati v kolikšni meri se nam je investicija povrnila.

Promocijski izdelki kot del vašega promocijskega načrta
Promocijski izdelki bodo še naprej le en del vašega marketinškega načrta, vendar igrajo pri tem zelo pomembno vlogo, zato jih ni za spregledati. Promocijski izdelki so odličen način, da naredimo neko storitev oprijemljivo in s stalnim sporočanjem dosežemo prepoznavnost blagovne znamke.

Vir: http://www.epromos.com/

Nova raziskava o rabi promocijskih izdelkov (2.del)

VB – Raziskava, ki jo je v letu 2011 naredila The British Promotional Merchandise association (BPMA) je pokazala, da se tržniki veliko raje odločajo za nakup praktičnih promocijskih izdelkov za katere se je v preteklosti pokazalo, da so dobri in učinkoviti. Med take Top 3 izdelke spadajo pisala, notesniki in post-it listki, ter platnene nakupovalne vrečke oz. EKO vrečke.

Na vprašanje kako pridejo do želenih promocijskih izdelkov, jih je skoraj 70% odgovorilo, da je pri tem ključen vir informacij dobavitelj s katerim trenutno delajo.


Celoten prispevek je na voljo na spletni strani EPPI magazine.


vir: www.eppi-online.com

AxisMundi-magazine nov16-web