Promocija = Emocija

blu-200

Zakaj promocijski izdelki privabljajo stranke

Promocijski izdelki so še vedno odličen način za pridobivanje novih strank. V obdobju, ko sodobna tehnologija zmanjšuje učinek mnogih načinov medijskega oglaševanja, promocijski izdelki postajajo vse bolj pomembni za doseganje novih strank.

Medtem ko sodobni oglaševalski kanali (kot so spletne strani, Facebook, Twitter, e-pošta, e-oglasi ... op. prevajalca) zmanjšujejo učinek masovnega televizijskega in tiskanega oglaševanja, ostajajo promocijski izdelki odlična priložnost za doseganje širše populacije.

Zakaj so promocijski izdelki še vedno učinkoviti
Trgovci se za pridobivanje novih strank vedno več poslužujejo promocijskih izdelkov, zaradi njihove uporabnosti. Televizija kot oglaševalski medij, je vse bolj ogrožena s porastom števila novih televizijskih kanalov, poleg tega gledalci oglase z lahkoto preskočimo. Pri promocijskem izdelku oglasa ne moremo preskočiti, saj je del njega in je viden pri vsaki uporabi izdelka.

Proizvodnja promocijskih izdelkov v porastu
Danes proizvodnja promocijskih izdelkov cveti, saj oglaševalcem nudi to, kar mnogi drugi načini oglaševanja ne, to je, vaše sporočilo zagotovo doseže želeno populacijo. Kljub številnim sporočilom, s katerimi zasipavamo svoje potencialne stranke, je oglaševanje s promocijskimi izdelki učinkovito, ker mnoga sporočila ponotranjimo. Da stranke neko sporočilo ponotranjijo, ga je treba večkrat ponoviti. Promocijski izdelek s svojim sporočilom je idealen način, da to dosežemo.

Ciljnost in merljivost
Z internetnim oglaševanjem enostavno dosežemo ciljno skupino in spremljamo učinek naše oglaševalske kampanje. Prav tako lahko to isto dosežemo s primernim promocijskim izdelkom. Na primer, na promocijski izdelek natisnemo unikatno promocijsko kodo, ki nam nato pomaga izračunati v kolikšni meri se nam je investicija povrnila.

Promocijski izdelki kot del vašega promocijskega načrta
Promocijski izdelki bodo še naprej le en del vašega marketinškega načrta, vendar igrajo pri tem zelo pomembno vlogo, zato jih ni za spregledati. Promocijski izdelki so odličen način, da naredimo neko storitev oprijemljivo in s stalnim sporočanjem dosežemo prepoznavnost blagovne znamke.

Vir: http://www.epromos.com/

AxisMundi-magazine nov16-web