Promocija = Emocija

blu-200

Če mislite, da ste edini, ki se soočate z izzivom kako povečati svojo prodajo, naj vas potolažimo, niste edini.

Poznati svoje stranke in vedeti po katerem ključu se odločajo za nakup je zelo pomembno pri vzpostavljanju uspešnega in trdnega medsebojnega sodelovanja.

Ljudje se za nakup nekega izdelka pogostokrat odločimo na podlagi lastnega čustvenega doživljanja.
Ko razvijate odnos s svojimi strankami je veliko priložnosti, ko lahko vplivate na njihova čustva.
Kakšen odnos boste z njimi vzpostavili je odvisno od tega, kakšno čustveno okolje boste ustvarili.

1. Najprej razmislite kakšno čustveno okolje želite ustvariti: radovednost, vznemirjenje, skrb.
2. Preverite to čustvo pri sebi.
3. Razmislite katere okoliščine bi tako čustvo povzročile pri vaših strankah.
4. Postavite stranki vprašanje, ki bo izzvalo pozitivno čustvo.
5. Bodite odkriti. Ko želite vzpostaviti čustveno situacijo navdušenja, morate to navdušenje čutiti sami.

Te korake lahko uporabite tudi, ko razmišljate o pravem promocijskem produktu za svoje stranke. Vprašajte se, katero promocijsko darilo bi jih navdušilo in spodbudilo k nakupu določenega prodajnega artikla. Bodite občutljivi za strankine potrebe. Vaša naloga je, da jim pričarate prijetno izkušnjo.

To je le eden od namigov, ki smo vam ga pripravili kot pomoč pri pospeševanju prodaje. V podjetju Axis Mundi, d.o.o. vemo s katerimi težavami se podjetja pri pospeševanju prodaje srečujete, zato čutimo odgovornost, da vam s svojimi dolgoletnimi izkušnjami, znanjem in idejami pri tem pomagamo. Imamo večletne izkušnje z različnimi podjetji v Sloveniji in smo specializirani za svetovanje različnim branžam. Pokličite nas na tel. št. 01 560 7644 ali pišite na info@axismundi.si in dogovorili se bomo za svetovalni sestanek. Naši prodajni svetovalci vam bodo z veseljem svetovali in pomagali izbrati pravo promocijsko darilo za vaše stranke.

 

Vir: http://www.accountabilitycoach.com/getting-clients-in-the-mood/

 

 

 

AxisMundi-magazine nov16-web