Promocija = Emocija

Wroad

droga
» ... prijazni ljudje, ki znajo svetovati in ponuditi artikle kupcu, hitro reagiranje, pestra izbira...kvalitetna izbira artiklov, kratki dobavni roki, konkurenčne cene...Potek sklepanja poslov s podjetjem Axis Mundi zgleda takole: predstavimo naše želje, prejmemo vse potrebne informacije, odločitev in izbira, povpraševanje – ponudba, realizacija naročila, zadovoljen kupec.«

Marina Knez,
Droga Kolinska d.d.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Untitled-6
Sodelovanje s podjetjem Axis Mundi je eno tistih, kjer enostavno vse »štima«. Ko se prijaznosti in ustrežljivosti njihove ekipe pridruži še kreativnost ter zanesljivost je to kombinacija, ki reši vse zagate in probleme, ki se pri nas, naročnikih, pogosto pojavljajo.... Ja, prijetno je imeti takšne poslovne partnerje!!

Blažka Škorc,
Market Development manager Droga Kolinska d.d.

1
2
3
4
5
Podjetje Uskok d.d., je pričelo z aktivnim trženjem BZ Costella v letu 2007. Kot polnilci vode smo se soočili z nasičenim trgom vod. Zato smo morali pri postavitvi BZ Costella uporabiti vsa trženjska znanja, da smo se ustrezno predstavili potencialnemu kupcu. Ker sodi v to tudi dobra izbira poslovnih in drugih daril za pospeševanje prodaje, smo se odlično ujeli z podjetjem AXIS mundi, ker nam vedno priskočijo na pomoč z odličnimi predlogi ohranjanja in povečevanja razpoznavnosti BZ Costella. Skupaj z njimi nam je uspelo tudi dvigniti vse prodajne rezultate.

Aleš Kramar,
Uskok d.d.

bosch_torba
BSH_bosch_torba
bosch_torba
BSH_bosch_torba
Podjetje Axis Mundi d.o.o. nam je ponudilo izdelke, ki so odstopali od klasične ponudbe, pri tem pa zagotovilo primerno ceno. Poslujejo korektno in brez zapletov
Maja Cvejič,
BSH d.o.o.

1
2
1
2
Pravijo, da se diamanti ustvarijo pod velikim pritiskom. Naš prvi večji posel s podjetjem Axis Mundi, je bil skoraj tudi zadnji. Za našo blagovno znamko Grande smo na podlagi vzorca iz tujine naročili 40.000 kuhinjksih krp. Krpe so prispele pred dogovorjenim rokom, a na žalost popolnoma neprimerne kakovosti. Čeprav so bile potiskane z našim logotipom, so jih kljub temu nemudoma vzeli nazaj. V roku enega tedna so našli novega dobavitelja primerne kakovosti, nove krpe potiskali z našim logotipom in jih dostavili pravočasno za začetek naše akcije. V podjetju Axis Mundi najbolj cenimo, da jim je bolj kot hiter zaslužek, pomembno kvalitetno in dolgoročno sodelovanje. Kljub navidezno slabemu začetku, je naše partnerstvo zdaj trdno kot diamant.

Lea Kecman,
produktni vodja Žito d.d.

1
2
1
2
V AXIS MUNDI vas pričaka nasmejana direktorica ter prijazni komercialisti, ki znajo svetovati in ponuditi kupcu pravo darilo.
Všeč mi je bogata izbira artiklov, predvsem pa konkurenčne cene ter kvaliteta izdelkov.
Držijo se dobavnih rokov in dostavijo »na dom«. Vse oznake in naročeni izdelki so točni. (A se Uroš nikoli ne zmoti????)
Sklepanje posla s podjetjem Axis Mundi je užitek, ki ti ne povzroči glavobola J.
Pa še nekaj bi omenila: ideje stresajo iz rokava, kreativni so in znajo se postaviti v kožo naročnika.
Priporočila bi vas vsakomur. Veliko poslovnih uspehov želim.

Darja Kalčič,
Elektro-Slovenija, d.o.o.

1
2
1
2
Kljub pestri ponudbi daril in promocijskega materiala se občasno zgodi, da je izbira tistega pravega težka. Axis Mundi nam je s svojo bogato izbiro materialov in pomočjo pri zbiranju ideji velikokrat stopil naproti in nam pomagal poiskati prave rešitve.

Tina Žurbi,
Ljubljanske mlekarne d.d.

2-8-2012 10-06-04
2-8-2012 10-10-19
2-8-2012 10-10-33
2-8-2012 10-10-46
2-8-2012 10-10-55
Kljub korporativnemu centralnemu dobavitelju DHL-a za promocijska darila (T-majice, dežniki, kuliji ipd.), se pogostokrat odločamo za slovenskega dobavitelja kot je Axis Mundi, saj zna prisluhniti našim posebnim potrebam in željam po posebnih darilih višje kakovosti. Zaradi večletnega sodelovanja razumejo naše zahteve, še posebej pa cenimo, da nam znajo v pravem trenutku pravilno svetovati in se držijo dogovorjenih rokov, ki so v našem poslu izredno pomembni.

Dolores Lakovič,
vodja marketinga DHL Ekspres (Slovenija)

1
2
1
2
Sodelovanje s podjetjem Axis Mundi je enostavno in zabavno.
S svojimi zanimivimi idejami in sproščenim pristopom ter profesionalno
izvedbo so nam v veliko pomoč pri organizaciji naših promocij.

Maja Zajec,
Spar Slovenija d.o.o.

1
2
3
4
5
6
7
8
Vsakodnevni ritem nas sili, da se spremembam na trgu prilagajamo hitro. Fokus našega dela je usmerjen na trg, poslovne partnerje in končnega potrošnika. Ker je naš moto inovativnost, skušamo v tej smeri razmišljati tudi pri izbiri kontaktnega materiala, ki naj bi bil drugačen, inovativen in sporočilen. Pomembno je, da si med seboj zaupamo in naj dela vsak tisto v čemer je najboljši. Zato smo mi izbrali podjetje axis mundi.

Petra Gačnik,
Gorenje Gti

1
2
3
4
Axis Mundi že skoraj 5 let skrbi, da so naši promocijski materiali kvalitetni in v koraku s časom. Hitra odzivnost, konkurenčne cene in korekten odnos so temelji našega dolgoročnega sodelovanja, ki jih Axis Mundi izpolnjuje z odliko. Optimalni dotisk in natančno vezenje na izbrane artikle je češnja na torti.

Mitja Urh,
marketing project manager Elan

1
2
1
2
Branka,
kakor veš sva sposobni naročila, predvsem pa izdobave, urejati tudi kar na terenu, ta zgodba "na črpalki v Lescah (a je bilo tam ;-)) mi bo ostala za vedno v spominu - NE BOM JE POZABILA. Evo sedaj je pravi čas, da se ti zahvalim za vso organizacijo in izpeljavo takratne dobave, zahvala pa velja tudi tvoji ekipi, ki ti je takrat stala ob strani.

Drugače pa ti moram odkrito povedat, da sklepam, no in vem, da nisem tvoja edina stranka, ampak imam kljub temu občutek, da pa sem jaz ENA in EDINA.

Le tako naprej

Maja Gračnar,
CocaCola CHB Slovenija, d.o.o.

1
2
1
2
Sodelovanje s podjetjem Axis Mundi je pravljica! Za letošnjo Gorenjkino božično akcijo so nam našli čudovito zložljivo hišico. Bila je prav to, kar je Zimska pravljica potrebovala - pravljično, neobičajno, tradicionalno in nostalgično darilo, ki se je popolnoma skladalo z zgodbo naše osebne izdaje. Odzivi potrošnikov so bili temu primerni. Hišica jih je očarala z nostalgičnostjo, didaktičnostjo in toplino, ki jo je prinesla v dom, ko so vsi člani družine skupaj sestavljali svojo pravljično hišico. To najlepše pokaže pismo, ki smo ga prejeli:

Spoštovani,

Iskreno vam želim čestitati ob kolekciji čokolade Zimska pravljica. Ponavadi nam gre pohvala težko z jezika, vendar tu je nujno potrebna!
Tako čudovite kolekcije kot je vaša Zimska pravljica – tako kakovostno, okusno, tako oblikovno, kot ideja sama, še nisem videla nikjer. Vsi tuji izdelovalci čokolade, od tega Lindt, Milka,... se lahko dobesedno skrijejo!
Če pogledate po trgovinah, jo ima skoraj vsak v svoji nakupovalni košarici za obdaritev najbližnjih, postala je pravi trend v obdarovanju! Sama sem z Zimsko pravljico obdarila svoje, sem pa tudi sama prejela izdelka od drugih, tako v službi kot od prijateljev.
Čudovita lesena hiška, katero sva sestavili skupaj s hčerkico, me je čisto impresionirala, tako romantično. Upam, da se ji bo naslednje leto pridružila še ostala vasica,...
Priznam, da ste neverjetni, bravo, še tako naprej!!!!


Lepe praznike in srečno 2010!

Nina Kofler,
produktni vodja Žito d.d.

  • Droga Kolinska2
  • Droga Kolinska
  • Uskok
  • BSH
  • Žito
  • Elektro-Slovenija
  • Ljubljanske mlekarne
  • DHL Ekspres
  • Spar Slovenija
  • Gorenje Gti
  • Elan
  • CocaCola CHB Slovenija
  • Žito2

 

AxisMundi-magazine nov16-web

Reference